Salta al contingut

Salta a la taula de continguts

VISQUEM COM A CRISTIANS

Valora la teua amistat amb Jehovà

Valora la teua amistat amb Jehovà

Els testimonis de Jehovà tenim un privilegi especial. Com a cristians dedicats i batejats, ens esforcem per cultivar una relació íntima i personal amb el Sobirà de l’univers, Jehovà. Ell és qui ens ha atret per mitjà del seu fill (Jn 6:44). A més, també escolta les nostres oracions (Sl 34:16 [v. 15 NM]).

Com podem protegir la nostra preciosa relació amb Déu? En primer lloc, hem d’evitar la forma d’actuar pecaminosa dels israelites. Poc temps després de fer un pacte amb Jehovà, van construir un vedell d’or i caigueren en la idolatria (Ex 32:7, 8; 1Co 10:7, 11, 14). Ens podríem preguntar: «Com actue quan estic davant d’una temptació? Demostre amb les meues accions que valore la meua amistat amb Jehovà?». L’amor profund pel nostre Pare Jehovà ens ajudarà a evitar les coses que ell detesta (Sl 97:10).

MÍRA EL VÍDEO PROTEGIX LA TEUA RELACIÓ AMB JEHOVÀ (COL 3:5), I DESPRÉS CONTESTA LES PREGUNTES SEGÜENTS:

  • Què és la cobdícia?

  • Per què hauríem de rebutjar la cobdícia i la idolatria?

  • Com estan relacionats l’adulteri i la idolatria?

  • Per què han d’assegurar-se especialment aquells que tenen responsabilitats teocràtiques, d’atendre les necessitats dels seus cònjuges?