Fà difarensa ndove e quando te preghi a Dio?
SICURO che te ghè belche visto che tante religion le se preocupa de far su ciese o posti de adorassion che sìpie grandi e bei. Le religion anca le dise che ora le persone le ga de pregar a Dio. Ma, cossa che la Bìblia la dise sora questo? Sarà che toca gaver una ora giusta e un posto giusto par pregar?
La Bìblia la ne mostra che ghen’è arquante situassion che l’è importante far orassion. Par esémpio, Gesù el ga pregà a Dio par ringrassiarlo prima de magnar insieme coi so dissìpoli. (Luca 22:17) Quando i dissìpoli de Gesù i era insieme par adorar a Dio, lori i preghea. Questo l’era anca un costume dei giudei che i adorea a Dio nele sinagoghe e nel témpio in Gerusalen. Infati, Dio el volea che el témpio fusse una “casa de orassion par tute le nassion”. — Marco 11:17.
Dio el ghe piase tanto quando i so servi i prega a lu insieme, i ze tuti intesi sora quel che i ghe domanda e se quel che lori i ghe dise l’è de acordo cola so volontà. Questo pol fin motivarlo a far qualcossa che fursi no’l ndaria far. (Ebrei 13:18,19) Le Testimònie de Geovà le prega sempre nele so riunion. Te sì convidà a ndar a un Salon del Regno par scoltar queste orassion.
Ma la Bìblia no la dise che ghe toca pregar nte un posto o nte una ora giusta. Invesse, ghen’è tante stòrie dei servi de Dio che i ga pregà in diverse ore e in diversi posti. Gesù el ga dito: “Quando te preghi a Dio, va rento el to quarto ti sol, sera la porta e prega al to Pare, che nissun pol vederlo. Alora, el to Pare, che te varda de un posto che nissun pol veder, te benedirà.” — Mateo 6:6.
Podemo pregar in qualche posto e in qualche ora
Pensa che maraveia! Infati, ti te pol rivar darente del Sovrano del Universo, la ora che te vol e te pol esser sicuro che lu ndarà scoltarte, ancora che te sìpia ti sol o che nissuni i sàpia che te sì drio pregar. Gesù l’è restà lu sol par pregar. Una volta lu el ga pregà tuta la note, fursi par domandar el aiuto de Dio par far una dessision importante. — Luca 6:12, 13.
La Bìblia la parla anca de altri òmini e done che i ga pregà quando i gavea dessision importante par far o i era drio infrontar qualche dificoltà. Diverse volte lori i ga pregà in alta voce e in altre situassion i preghea sol in pensamento. I preghea insieme de altri e anca quando i era lori soli. No importa come, ma lori sempre i preghea. Infati, Dio el convida i so servi a ‘pregar sempre’. (1 Tessalonissensi 5:17) Dio l’è sempre pronto par scoltar quei che i fà la so volontà e questo mostra el grando amor che lu el ga.
Nei nostri giorni ghen’è tanti che no i crede mia che pregar podarà giutarli. Fursi anca ti te pensi: ‘Sarà che pregar me giutarà pròpio?’’